16 Aralık 2014 Salı

bu da basliksiz olsun canim...

Sisli istanbul gecelerinden merhabalar...


okula geri donmenin heyecaniyla beraber sinir kat sayilarim kat be kat artti..  neymis efendim raporumu gec getirmisim....

arkadasim zaten okula gelebilsem sinavlara girerdim kendime garezim mi var sanki. Ama yok anlamiyor bizim super antipatik bolum sekreteri...

Neyse ben isi rektorluge kadar giturunce mecburen dilekceyi aldi aama sonuclari ne olacak, ne zaman aciklanacak bilmiyorum. Biktim artik sinavdi finaldi kal geliyo her seferinde.


bu sene bitince mezun olucam ve tami tamina 19 yillik egitim ve ogretim hayatima nokta koyucam. Bende ki okuma aski pek kimsede yoktur bilirim gunumuzde insanlar liseyi zar zor bitiriyolarken ben kendi kuyumu kendim kaziyorum. :)

Evde gecen bos 1 haftanin sonunda sıkilmaktan ne yapacagimi sasirdim ve sonunda annemden aldigim sisler ve iplerle bre ormeye karar verdim. Ancak 2 basarisiz 1 de yarim basarili girisimimin ardindan bere isini biraktim. Dedelerimizin taktigi takkelerr benzediler nedense. Bi turlu tutturamadim ayarini baya zor oldu benim icin. 
Elde kalan iplerle de boyunluk orucem artik en milli orgumuz 1 ters 1 duz olaraktan. :) 


Carsamba gunumuz bos oldugu icin kizlarla karar verdik eminonune gidicez. Aklimda boncuklu perde yapmak var. Bakalim insallah guzel boncuklar bulabilirimda icime sinen birseyler yaparim. 

Bir istegimde cerceve  boyamak.. ilkkez ahsap boyama isine giricem. Ilk okulda dahi yapmadigim birsey umarim onu dogru duzgun yapabilirim :)  

Konudan konuya atliyorum ama olsuuuunnnn....  :)))  anlatacak cok seyim var ama vaktim yok of off :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...