30 Aralık 2014 Salı

Umuttepe'de Karlar düşer. Düşer düşer ağlarım..

Kocaeli Üniversitesi Umuttepe Yerleşkesinden Merhabalar :))
dün başlayan kar yağışı cılkını çıkarmış vaziyette. Kat kat giyinmiş olmamıza rağmen yinede titremeden duramıyoruz. 
Yapım gereği yaz insaniyımdır ben. Zaten yazın doğmuşum.  Eylülden sonra ellerim ayaklarım buz keser. Ne yapsam isitamam. Hal böyle olunca Umuttepe kışları çekilmez oluyor benim için.  Sırf soğuk diye okula gelesim gelmiyor. Hele o karla kapanan yollar insani çileden çıkartıyor.  
Rektörümüz sagolsun Kasım ayinda kar makinelerini kapıya diziyorda madur olmuyoruz :P


Aslında Umuttepe güzeldir.  Özellikle bahar aylarında şahane olur. Güneş  batana kadar sıcak , güneş battıktan sonra Buzz kestirir insanı. 
Canim okulum benim.. Nasılda herkesi kendinden nefret ettirmeyi basariyorsun Tebrikler cidden. 
A kapısında inmesi ayrı B kapısından girmesi ayrı C kapisini daha deneyimleme fırsatım olmadı.  Bu gidişle olmayacak gibi duruyor. 
Herşeyi bir kenara bırakırsak özleyeceğim seni. 
 Kocaeli Üniversitesini tercih edeceklere tek söyleyeceğim şey eğitimi şahane ama iklim olarak kocaeliyi baz almasınlar.  Burada farklı bir dünya var. İzmit merkezde yağmur yada güneş varken umuttepede kar firtina ızdırap olabilir. 
Yazın bile hırka taşımayı mecbur hale getiriyor. Tek söyleyeceğim bunlar.  :)

Cekilmez Bir Kiz'dan Sevgilerle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...