24 Aralık 2014 Çarşamba

Galaxy Tab S Deneyimim..

Yaklaşık 2 aydır kullandığım şahane bir tablettir kendisi..

Aldığım günden bu yana ilk defa bilgisayar açtım. Her işimi rahat rahat halledebiliyorum. Yeri geliyor bilgisayar niyetine kullanıyorum yeri geliyor tv yerine kullanıyorum.

Hatta son günler de iyice alıştık tableti mutfaga götürüp bir yandan yemek yerken bir yandan da  Youtube'dan Yeşilçam filmleri izliyoruz. Yoksa eşim evin her yerine Tv koymaya niyetliydi :)


Fiyatı biraz fazlaca olmasına rağmen hakkını veriyor. Ona verdiğim parayla bir laptop daha alabilirdim orası ayrı :)

Biz alırken Samsung'da indirim vardı.
1.100 tl ye, içinde130 tl lik koruma kılıfıda hediye olarak aldık.

*Neresinden başlıyım ki?
*Bi kere istediğiniz oyunu istediğiniz konforda oynayabilirsiniz.
*Acil işiniz mi var ? excel word vs paket programlar hizmetinizde.
*E-kitap okumayı sevenler için büyük ekranı bulunmaz bir nimet ( bana daha kısmet olmadı :) )
*Samsung watch-on la tabletinizi televizyon kumandası olarak kullanabilirsiniz ( Bizim ki şimdilik sadece ses açıp kapatıyor. Kanal değiştirmeye geçemedik )


Tarafsız bir kullanıcı olarak şunu söyleyebilirim Holding işletmiyorsanız bir iş adamı yada  iş kadını değilseniz bu tablet en çok oyun oynamak veya dizi izlemek için işinize yarayacaktır.

İnstagram, facebook, twitter büyük ekranda bir şahane :P

Benim gibi Village Life, Hayday 'ı deli gibi oynayanlar varsa da elinizden düşmeyeceğine eminim..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...