27 Aralık 2014 Cumartesi

Cumartesi Karmaşası: Beni Böyle Sev/ Kiraz Mevsimi / Güllerin Savasi

http://cekilmezbirkiz.blogspot.com.tr/p/film-dizi.html
Cumartesi aksamlari yayınlanan Güllerin savaşına rakip olarak 3 sezondur pazartesi trt 1 de yayınlanan Beni Böyle Sev'i cumartesi akşamına almaları hiç iyi olmadı..

Neden mi? E pazartesi aksami ne izleyeceğim ben?
Yada 3 diziyi de takip edenler varsa ne izleyecektir hangi birine zaman ayıracak. Bu izleyiciye büyük zorluk çıkardı benden söylemesi.


Kiraz mevsiminin zaten takip etmiyorum ve beğenmiyorum konusunu oyuncularını. Bana yapmacık geliyor Öykü karakterinin hareketleri ve onun yakisıkı gösterilen ancak hiç yakışıklı olmayan sevgilisinin.  Dizi 12-18 yasa hitap ediyormuş gibi. 




Güllerin Savasi ise iki güçlü karakterin iktidar savaşını anlatıyor. Ha bazen Gülruya oh olsun dediğim oluyor. Özellikle doktora olan ilişkisinden dolayı.  Hele o Gülru' nun babasının fakir ama gururlu tavırları.. kızlarına hiç güvenmeyisi bana abartılı geliyor. Ha tabi kızları da pek güvenilir davranışlar sergilemeye orası ayrı.  Biri gider hamile kalır.  Biri gider nişanı atar patronun sevgilisini ayartir. E büyük abla mızmiz zaten. Küçük kız ise ablasını hamile bırakan çocukla sevgili olur. Tam bir yalan rüzgarı. 

Ha Türk dizileri böyle, bolca dram , abartılı hikayeler, konusunun zamanla sarpa sarması kaçınılmaz zaten.


Benim favorim Beni Böyle Sev..
Ayşem' i fazla mızmiz bulsam da bu sezonda biraz açılmış gördüm. Ömer hep aynı ömer :)  minik kızları Elif Masal ise tatlı şahane :)
Reyhan, mazhar, Fah-rii-yee unutulmamalı tabiki :)

Cekilmez Bir Kiz'dan Sevgilerle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...