19 Aralık 2014 Cuma

Bir Persembe Klasigi... KOCAMIN AILESI

 Allahtan bugun pek bir trafik yoktuda 21.30 gibi evde olmayi basardim. Sabahin 8 inden beri yollardayim. 4 ders 1 sunum ( hoca begenmedi orasi ayrii...) artik orta yerimden catlamaya ramak kalmisti ki annem hatirlatti. Fox tv de Pelincigimi izliyoruz diye :)
Ne kadar yorulduysam artik unutmusum gunleri bile.

Neyse ki bugun gunlerden KOCAMIN AILESI....




En sevdigim dizi kategorisinde degerlendirdigim, insani sıkmadan kendini izlettirme kalitesine sahip, yeri geldiginde gulduren yeri geldiginde aglatan sımsıcak bir dizi..

Dizi ilk basladiginda Selen Sevyen icin izlemeye baslamistim ama gordum ki dizinin konusu ve diger oyuncularin kaliteside tek basina diziyi goturmeye yetiyor.


Acikcasi Yonca karakterinin hircin mizacini kendimle cok özdeslestirmistim. Haksizliga gelemeyen ve lafini esirgemeyen bir yapisi vardi. Yazik rahmetli oldu kizcagız. :(  Gitti gitmesine ama bizleri cokta guzel ve duygusal bir sarkiyla tanistirdi.





Yonca diziden ayrilinca yerine Güneş  (Yeliz Kuvancı) girdi ancak Tarıkcigimin arkadasi cücükcügumun kuzeni olarak :)  baya karisti ortalik.
Kendisiyle " Oyle bir gecer zaman ki" dizisinde Ipek hoca rolunde tanismistim belki oncesinden bilenler vardir.
Ben kendisine pek ısinamadim ve Tarikcigimlada  pek yakistiramadim acikcasi.

Gel gelelim dizinin elma sekeri, annemin diziye baglanma sebebi her seferindr " o agzini yerim senin sipa "  nidalariyla tv den sevilen cimcime Pelin ( Beren Gökyıldız).

Yahu bir  cocuk bu kadar bilmis ukala simarik ama bir o kadar da sevimli olabilir mi?? Sen nasil birseysin yaa...
Esimle diziyi ne zaman izlemeye otursak Pelin'le ilgili yorum yapmaktan diziyi izleyemeye firsat kalmiyor. 
Ya bizim de boyle bi kizimiz olursa?  Cokkk tatlii püü masallah :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...