16 Aralık 2014 Salı

cekilmezbirkiz'in mri'la imtihani..

Hey babam heyyy..

ne gundu ama varya..

malum ayagim kirilmisti kasim ayinda. 15 gun alcida kaldiktan sonra rica minnet alciyi cikarttim ayagimdan. Keske cikarmasaydim ama neyse..

6 hafta olacak  ama agrisi hatira kaldi bana ozellikle de gece uyumaya calisirken.

Alcinin vesilesiyle diz kapagimda olan agriyida doktora soylemistim ve mr cekip bakalim demisti. Bu vesileyle dizimde aradan cikmisti.


Bugun mr randevum vardi. 2. Kez mr cekildim ve klostrofobinin kiyisinda dolastirdi beni baya sere serpe hemde. Dizimden cekilen mr nasil buna sebeb oldu diceksen deme. Butun vucut iceride kafa disarida olunca baya bi basti beni ortam. Ayrica o ses neydi oyle tartartartar diye bi garipti. Kendimden suphe ettim cocukken para yuttuysam ya makine parayi cekerde karnimdan bi yerlerim delinirse filan  off.. hic house daki mri cihazina benzemiyordu. Baya eski bir modeldi sanirim. Ve cok kucuktu ( house'dakine gore) odada kucuk olunca insan kendini kapana kisilmis gibi hissediyor. E birde beyin mr i cekildigini dusunemiyorum off sistim yeminle.

Neyse eve gelmek benim icin buyuk mutluluk oldu bugun. Hastane ortamindan nefret ediyorum. Allah sifa versin tum hastalara.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...