26 Aralık 2014 Cuma

Bir Erkek Bir Kadın 2 Çocuk / Kaderimin yazıldığı Gün

Carsamba gunleri ekrana gelen Kanada yapimi ancak cogu Avrupa ulkesinde uyarlanmis sahane bir dizi..

Turkiye versiyonu, uyarlanan yapimlar icinde Fransa'dan sonra en cok izlenen diziymis.

Esas mesele şu;

Dizinin basindan beri zaten Ozan " Adanali erkek " imajiyla boy gosteriyor.
Zeynep ise manisali modern bir aileden gelen  modern bir kiz.

Onlarin nisanli kaldigi sure boyunca 5 tane cocuklari olurdu. O nasil adanali erkekse artik onuda anlamadim. Dizi uyarlama olsada Turk aile yapisina pekte uymuyor. Neyse sonunda evlendiler de hepimiz rahat bir nefes aldik !

 Ben izlemeye internetle basladim malum herkeste digiturk yok. (Babam mac izlemezde :) )



Digiturkte izleyen arkadaslarim eskisine gore dizinin cok degistigini soyluyorlar. E bizim istegimiz de buydu zaten. O yuzden Zeynep hamile kalinca final yaptilar. Ve evlendirerek yeniden ekrana dondu dizi. ( cok rahatladik ya acayip)

Turkiye'de tv sektoru boyle isliyor. Ya asiret dizileri cekeceksiniz. Ya ayrilmali barismali , entrikali diziler cekeceksiniz.

Son bir ornek vererek konuyu kapaticam.

☆☆☆

kaderimin yazildigi gün diye bir dizi var starrda ve bu dizinin konusu,
cocuk sahibi olamayan bir kadinin tasiyici anneye basvurmasiyla basliyor. Hatayli bir aga olan özcan deniz bu tasiyici anneye zamanla asik oluyor. ( özetin ozetidir. )
 Suna dikkat cekmek istiyorum ki, evli bir adamin cocugunu tasiyan ( tasiyici anneye) kadina asik olmasi karisina ihanet etmesi normallestiriliyorken , evli olmayip ancak ayni evde yasayan bir ciftin  vatana dert olmasina anlam veremiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...