18 Aralık 2014 Perşembe

Böyle ödev mi verilir yahu...

Carsamba gunlerini severdim ama bugunu hic sevmedim. Bu havada okula gidilir mi canim ya... ders yok bisi yok mecburen okula gittik.

Kamuoyu arastirmalari dersi icin odev hazirlamamiz gerekiyordu. Odev derken tez gibi kapakli sunumlu filan iste.

Grafikler en zor kismiydi isin.
130 kisiyle yapilan anket sonuclarini grafige dokup onun uzerinden istatistiklerini yaptik. Gorende istatistik okuyoruz sanir. Yahu biz garip gazetecilik ogrencileriyiz. Bu kadar ustumuze gelmeyin artik!!

E 4 yil boyunca odevin ö'sunu gormemis olan bizler icin bu intikam niteliginde bir durum oldu bizler icin.
Odevin konusunu secerken baya zorlandik.  tezi yazma asamasi, anket hazirliklari, sunumu hazirlamak derken baya bir zorlandik gercekten.
Paslanmisiz yahu...


 Sonuc itibariyla hersey hazir tabiiki.

Simdilik tek sorunumuz sunumu kimin yapacagi. Herkes cekiniyor bu durumdan nedense. E tabiki bende yapmam cunku sunumu ben hazirladim ustume duseni yaptim yani.

Son dkka golü olarakta bu tezimizi haber metnine döndürecekmisiz bunuda su dkkada ogrendik.
Her isimiz yarim oluyo ya biktim artik bitsin şu okul cok sıkıldım.


Sabah birde erken kalkmasi var bunun..

Gece yatmaz sabah kalkmaz bir ikinci ögretim ogrencisi olarak sabah 8 de kalkmam baya bir acikli olacak benim açimdan....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...