17 Kasım 2014 Pazartesi

parcali bulutluda olsa guzeldi hafta sonu..

Gece gece aklimageldi bir yazayim dedim..

iki gundur gelen giden oluyo e bende yanlarinda durayim diye oradann oraya hoplaya ziplaya gittim mecburen. Simdi de ayagim agiriyoo 😨

Neyse yinede herseye ragmen guzel gecti hafta sonum.
Hem annemin yanimda olmasi hemde bilmiyorum ama cok sakinim bu aralar fazla da sinirlenmiyorum nedense...

Bugun kucuk melegimin dogum gunuydu ama ben gidemedim.. kuzum 2 yasini dolduruyor.
Daha dun miniminnacik bir bebekti kocaman oldu ben yaslandim resmen..


Bu ayakla dogum gunune gidemeeyecegim icinde  kuzumu bana getirmisler cok mutlu oldum resmen pozitiif enerjiyle doldum 😁😁


Neyse bugun ilkkez tecrube ettigim birsy oldu oda alcili ayakla dusa girmekti.. tek ayak ustunde dus cok enteresandi gercekten saglam ayagin sakatlanma riskini goze alacaksiniz ayakta duracaksanz eger..
buyuk bir poset ( tercihen ikea) ayaga gecirilir ve bantlanir derinizide bantlayin su gecirmesin.. islem basit 1 damla su almamasi gerekiyor alcinin..

Benim neden bilegim agriyo diyorum bazen ama ayagimin kucukte olsa bir kirigi oldugunu unutuyorum ve oradan oraya seke seke gidiyorum.. cok yanlis farkindayim ama yatamam surekli..

 Yapima ters..

Bugunde cok yordum ayagimi,gerci ustune basmasam da degenekle yurumek ve ayagi sarkitmak daha beter agri yapiyor tecrubeyle sabittir..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...