27 Aralık 2014 Cumartesi

Blogger Android Uygulamasi

Malumunuz blog yazmaya bu sene icinde basladim. Ilk baslarda bilgisayardan yaziyordum ama tablet aldiktan  sonra bilgisayarin yuzune pek bakmamaya basladim.
Ancak tabletten blog yonetmek pek kolay olmuyor. Ozellikle ayarlarla ugrasirken yada gadget eklerken siralama degistirirken yada yeni yazi yazarken dokunmatik ekranin hişmina ugruyorum.
Gorundugu uzere karakterler ingilizce..
Gerci bunun konumuzla alakasi yok.

Yeni ogrendigim bir uygulama blogger uygulamasi. Ilk kez deniyorum ve  su an icin cok kullanisli geldi.
Bakalim ilerleyen gunlerde nasil faydalariyla tanisicam.
"Blogger Bilgileri
İnternet kullanıcılarının en çok tercih ettikleri ve kişisel web sitelerini oluşturabildikleri Blogger.com sitesinin resmi uygulaması olan Blogger ile dilediğiniz her yerden kişisel blog sayfanızı yönetebilirsiniz.
Blogger uygulaması ile mobil cihazınızı kullanarak bulunduğunuz her yerden çevrimiçi bir şekilde kendinize ait bir blog açabilir, tecrübelerinizi, bilgilerinizi veya herhangi birşeyi anında takipçileriniz ile paylaşabilirsiniz. Uygulama sayesinde blogunuza kolay bir şekilde yazı ekleyebilir, resim yükleyebilir ve eklediğiniz içeriklerin günlük, haftalık ve aylık olarak kaç kişi tarafından görüntülendiğini öğrenebilirsiniz. Bunun yanında birden fazla blog sahibi iseniz bütün bloglarınızın istatistiki bilgilerini ayrı ayrı inceleyebilirsiniz." Alintidir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...