27 Aralık 2014 Cumartesi

Aşık Cadı / witch in love

Bir kaç aydır izlediğim ancak ayağım kırılinca ara verdiğim  eğlenceli bir güney kore dizisi.
Başlarken " Cadı " kelimesini görüp fantastik bir dizi sanmıştım ama alakası yokmuş.  Gayet eğlenceli  bir dizi. Ben çok beğendim ancak bölümlerin 1 saat sürmesi nedeniyle fazla izleyemiyorum son 3 bölümü kaldı. 
Konusu;
Babasının reklam şirketinde müdür olarak çalışan Ma Yoo Hee (Han Ga In) , acımasız bir cadı ve duygusuz bir karakter olarak bilinmektedir. Eski bir tıp öğrencisi olan Chae Moo Ryong  (Jae Hee), ile yolları kesişir. Yoo Hee\' nin arabasına çarptığı için ona borçlanan Moo Ryong, bir aylığına onun hizmetçisi ve kişisel aşk danışmanı olmaya karar verir. İkilinin hayatı Yoo Hee\' nin eski arkadaşı Johnny Kruger (Dennis Oh) ve ilk aşkı Joon Ha (Kim Jeong Hoon) araya girmesiyle hareketlenir. Moo Ryong aniden kendini Yoo Hee\' ye aşık olarak bulur.

Cekilmez Bir Kiz'dan Sevgilerle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...