22 Aralık 2014 Pazartesi

yastik dekorasyonu

Gecen kistan beri aklimda olan bir konuydu.
 Salonum rengarenk yastiklarla dolsun canlansin istiyordum. Gerci hala basarabilmis degilim bu durumu.
 Ankaradaykennbursa kumastan yesil ve pembe renklerinde 1er metre kumas aldim ve anneme 40×40 diktirdim fermuari filan herseyi hazir, keceden minik kuslar aldim bir kac kelebek filan.. bunlari minderlerime diktim iclerini doldurdum ama hic hos olmadi hic begenmedim.



 Icimde kaldi ancak bu sene yeniden denemeye karar verdim. Ancak ne yazikki okul yuzunden bir turlu firsat bulupta alisverise cikamadim. Bir kac resim buldum ve cok begendim. Oldum olasi cocuksu sirin seyleri coook severim. Sanirim ben hic büyümeyecegim.

   Keceden yapilma yastik modelleri bunlarda. Keceler boy boy satiliyor. Kuzulu model icin 2 renk kece yeterli siyah ve beyaz.. cok sirin degil mi?



Bu etamin sanirim. Hic etamin tecrubem yok ama kolay diyorlar. Yapilmayacak birsey degil denemeye deger.



 Aslinda orgulu modeli denedim ama elimde olan iplerle pek uymadi bende sokup bere ördüm :)


En şık duranida bu bence salonda cok sirin olmaz mi?




Minik minik bebisler icin bebisten yastiklar :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...