27 Aralık 2014 Cumartesi

Dikkat 2015 geliyor...

Oncelikle yeni yılın hepimize sağlık huzur mutluluk getirmesini diliyorum.
Yeni yıla kaldı ( bugünü saymazsak) 3 gün.
Geçen sene yıl başında arkadaşlarımızla beraber eglenmistik ne çabuk geçmiş zaman...
Biz olduğumuz yerde sayıyoruz onlar ayrıldı .. hayat acı gerçekler daha da acı. 
Neyse efendim yeni yıl geldi bir yaş daha yaşlanmanın verdiği olgunluk ile beraber hayatımda degisiklik yapma kararı aldım demicem  tabiki.. neyse oyum değişmem ben :)
Yeni yılda beni neler bekliyor?
# milli piyango bize çıkarsa hersey çok değişecek öyle böyle değil yani.. ha çıkmazsa da olacaklar ~
#Bitirme tezi için dergi tasarımı yapıyorum, tabiki onun zamanı yaklaşıyor gerginlik aldı başını gidiyor.
# Okul bitecek, sonra ne yapıcam bilmiyorum is hayatı ev hayatı e çocuk filan derken yaşlanmak işten bile değil.
# aklıma başka birşeyin gelmemesi çokta garip değil zaten monoton bir hayata anca bu kadar yaratıcılık olur.

Cekilmez Bir Kiz'dan Sevgilerle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...