27 Aralık 2014 Cumartesi

Kahverengiden kal geldi. Renkli salonlar dilegiyle..

Salonumdan memnun olmadigimi yazmistim daha once. Nedeni renklerinin kahverengi ve sari olmasi. Malum  dugun alisverislerinde her kafadn bir ses cikinca bizde kahve rengi yaptirmak zorunda kaldik koltuklari.




Yukarida gorundugu uzere koltuklar spor şık :) bizim evde olan dogtas mobilyanin Ambiance salon takimi...



Koltuklar kahve, perdeler sarimtrak  hali beyaz ve kahvee... Kahveeeee diye diye icim  bayildi..
Benim istedigim daha farkliydi mesela resimde gorundugu uzere sari ve aci kahve ne kadar yakismis degil mi?  Benim koltuklarim ise sutlu kahve ve aci kahve karisimi..


Benim koltuklarla sorunu  yok zaten 1.5 sene de atip yenisini alacak halim de yok :)  okul bitsin ilk isim koltuklarin renklerini degistirmek olacak. 
Guya renkli minderler yapacaktim. Onu da begenmedim yarim biraktim. 


Sanirim beklemem lazim... 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...