15 Temmuz 2016 Cuma

Tasarım Fikirleri / Kendin Yap

Zaman zaman çok sıkıldığınız olmuyor mu ? Ben ne zaman boş kalsam mutlaka bir şeylere sararım :) Bir dönem örgü örüyordum, bu aralar polyester boyama yapıyorum. Daha önce fotoğraflarını paylaşmıştım ancak üstüne çokta farklı şeyler yapmadığım için yeni fotoğraflar koymadım. 



Küçükte olsa İstanbul gibi bir şehirde bahçemiz olmasa da balkonumuz var ve minik ağaçlarımız, çiçeklerimiz, biber, nane, maydanoz gibi kendi ektiğimiz şeyler var. Uğraşınız olduğunda hayat çok daha anlamlı öyle değil mi ?

Ne yapacağınızı bilmiyorsanız eğer bu galeriye göz atmanızda yarar var ;)

Milli gururumuz tığ işi :) yapmayan eline tığ almayan genç kızımız kaldı mı acaba ? Bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp ki hele de böyle basit çiçek motifleri yapılabilirken :) siz zaten tığ ve ipi elinize alın istemezseniz de o çiçek motifi kendiliğinden çıkıyor :D

 Bardak olarak kullandığımız renkli kavanozların ne marifetleri varmış böyle :)) Mutfak veya balkon için güzel bir kendin yap örneği denenebilir :)

 eski track cdleri kırmanın zamanı geldi bence de :) Balkonunuzu süslemek içinde kullanışlı olur :)

 En kolay ve basit şekilde yapabileceğimiz şey! Kapı süsü.. bir köpük çember, silikon veya uhu, istediğiniz renkte ip ve süs malzemeleri.. En fazla yarım saat süreceğine eminim ;)

 İşte işte tam benlik!! keşke öyle bir evim olsaydı.. O ağacın altında kitap okumak vardı... ahh ahh !

 Önce kendimize bir atkı örelim sonra pasta kaplamaya başlarız! Yada bu işi profesyonellerine bırakmalıyız..



 çok çok güzel görünüyor bunu denemem gerek! Renkli fon kartonları, kablo ve yapıştırıcı bulduktan sonra gerisi çocuk oyuncağı..

 Odunlardan oda kaplayanlar bile var bu fikir biraz hafif kalmış :) 

 Doğum günü pastalarında ki şemsiyeleri atmamalıydım! Şimdiye kapı süsüm hazır olmuştu :)

 Tanesi en az 2 TL olan bu ayraçları yaparak sevdiklerinize hediye edebilirsiniz. Hemde bir sulu boya ve süslerden başka ihtiyacınız yok !

Saksıları boyamayı veya boncuklarla kaplamayı nasıl düşünemedik ! İnanamıyorum!! :)

 Tuvalet kağıdı rulolarından yapılma bir duvar süsü.. çok basit öyle değil mi?

 Ponponlarla çiçek yapmak!! çok yaratıcı bir fikir. Tek ihtiyacınız olan rengarenk ipler ve çiçek sapları..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...