14 Temmuz 2016 Perşembe

2016 KPSS İSYANIM

14 Temmuz.. 

Bugün.. 

Benim gibi binlerce insanın bütün bir senesini vererek çalıştığı sınavın sonuçlarının açıklandığı gün.. Az önce arkadaşımla konuşuyordum ve birden 2 yaş büyüdüğümüzü fark ettik. Sınava hazırlanmaya karar verdiğimde 25 yaşımın sonlarındaydım şimdi ise 2 gün sonra 27 yaşıma gireceğim.. Hiç yaşamadığım bir 26 yaş var.. o yüzden bir sene geriden gelicem ben :) 

Biri hayat acımasız mı dedi ? Çok haklıymış evet.. Ama acımasız olan hayat değil onu yönlendiren, kendi çıkarları için sömüren lanet olasıca sistem... ! Ösym ve sistem gençleri en verimli dönemlerinde memurluk hayalleriyle avutmasa, dershaneler herkese "kazanabilirsiniz" umudu vermese daha iyi olmaz mı ?Zaman çok acımasız. Ösym ise ondan daha acımasız.. 

1 sene boyunca eşekler gibi çalıştık, uğraştık, kitaplara para yatırdık, uykumuzdan fedakarlık ettik demek hepsi boşunaymış.. Matematik yapan sınavı kazanacak deselerdi keşke biz sözelciler sınava hiç girmezdik boşuna uğraşmazdık. 

Ha diyeceksiniz ki "zorla mı çalıştırdılar?" hayır istedim hazırlandım, şansımı denemek istedim ve belkide atanıcam. Ama 85 hedeflerken 81 puana razı gelmiştim ve bugün 77 aldığımı öğrendim. Gazetecilerden nefret edilen bir ülkede, gazetecilere kadro verileceğini düşünüyorsanız çok yanılıyorsunuz. 
Başka bölümlere binlerce kadro açılırken, koskoca Türkiye de hiç mi gazeteciye ihtiyaç olmaz ? 2 sene de taş çatlasa 50 kişi atanmıştır iletişimci. Oda en iyimser şekliyle diyorum..

İletişim Fakültesi mezunlarına neden öcü gibi yaklaşılıyor? Çünkü okulda düşünmeyi öğreniyorlar! Çünkü karşı çıkmayı öğreniyorlar, sorguluyorlar! Neden demeyi öğreniyorlar. Koyunlar gibi sürüye dahil olmuyorlar da ondan ! 

Sınav günü yaşadığım duygu patlamasını bir daha yaşamak istemiyorum, Boğazımda düğümleniyor bir şeyler bir daha ağlamak istemiyorum. Umutlar yıkılırken geriye ne kalır ki ? Çaldığın her kapı yüzüne kapanırken geriye umut edecek ne kalır ki ?

Benim gibi niceleri var biliyorum ama kendine hakim olamıyor insan..  Şans bu işler tamamen, senin şanssızlığın başkalarının şansı işte..!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...