7 Temmuz 2016 Perşembe

Sac boyamak / Loreal 6.45 Yorumlarım

Geçenlerde aklıma geldi , artık boyasam  şu saçlarımı diye düşündüm , hazır düğün sezonuda açılmış tam gaz şıklık yarışına girmişken :)
Daha önce sarı rengini kullandığım ve başarılı sonuç aldığım Loreal i kullanmak istedim. Bakır kahve aradığım için, orta kestane saçlarımda çok güzel duracağını düşündüğüm Loreal  6.45 i kullanmaya karar verdim Uzun zamandır aradığım saç rengi bir adım uzağımdaymış  meğerse :) Evde saç boyamak denilince çekingen davranan insanları anlamıyorum. Ben kendimi bildim bileli saçlarımı  evde boyarım. Böylece 10 liralık boyama işlemine en az 50 lira vermekten kurtulmuş olurum. Saç açma işlemlerini hariç tutuyorum tabii ki, çünkü saç açma işlemi profesyonel kişiler tarafından yapılmalı aksi halde saçımız  yanabilir. Midyata pirince  giderken evdeki bulgurdan olmayalım.  



Her neyse Loreal 6.45 ten bahsediyordum :) Gençliğimin en ateşli döneminde sürekli saçımı kızıla  boyardım ve bana çok yakıştığı  ile ilgili bir çok iltifatta  alırdım. E aradan yıllar geçti ve tekrar o tatlı renge dönmek istedim ancak çok kırmızı olmasını da  istemedim çünkü bu yaşta kırmızı biraz yaşlı işi kalıyor :)) 

İstediğim renk ne kızıl ne kahve nede bakırdı. hepsinin güzel bir karışımı olmalıydı e bende bu rengi Loreal de buldum :) 

Loreal'in kalitesi zaten tartışılmaz ama o kutunun içine neler sığdırmışlar bir görseniz  :) İlk olarak bakım serumunu  saçınızın boy ve uçlarına yediriyorsunuz. Nasıl güzel bir kokusu var anlatamam saçımı yumuşacık yaptı :) Ardından boyayı  oksidan  tüpünün içine sıkıyoruz ve tüpü güzelce sallamaya başlıyoruz :) Benim saç  uçlarımda  açıcı olduğu için o kısımları şarkıya yakındı  bu yüzden ilk oradan başladım. Tarak yardımı ile boyayi saçımız dağıtıyoruz  ve benim gibi etrafa sıçratmamak için hoppidi  hareketler yapmıyorsunuz :D  

Tavsiyem kafanızı küvetin  içine eğerek, boyayı saçınıza  boca  etmek ve eldivenleri takip iyice yedirmek. Sonra da kafaya poşet sararak ( tercihen Bim poşeti kullanılabilir  :D ) 30 - 40  dk bekledikten sonra güzelce yıkamak. Kutunun içinden çıkan saç kremi de saçınızın  uzunluğuna bağlı olarak birkaç seferlik kullanılabilir ve muhteşem bir yumuşaklık veriyor. Eğer ki kozmetik markaları bu kremlerin büyük kutularını piyasaya  sürselerdi  yok satardı  eminim :)) 

Gördüğünüz gibi saç boyamak çok kolay ama önemli olan o boyanın saçta kalmasını sağlamak. Ben bunun için henüz bir yöntem bulamadım. Eğer siz bulduysanız  benimle yorumlar aracılığı  ile paylaşabilirsiniz ;) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...