15 Temmuz 2016 Cuma

2016 Yatak Odası Modelleri

Asla şatafattan yana olmadım, simli taşlı şeylerin aksine oldukça sade ve şık mobilyalarla döşedim evimi. Kabarık kadife koltuklardan mümkün oldukça uzak durdum.Bir eşyanın  evimde nasıl durduğu kadar, nasıl rahat kullanabilirim buna da baktım ve evime gelen  bütün arkadaşlarım evimi beğendiklerini, beni yansıtan bir tarzı olduğunu söylediler :) Evet çok sade mobilyalar seçmiş olabilirim ama birbirleriyle kombin
edildiklerinde tamamlanıyorlar ! Böylece Çekilmez Bir Kız ruhu ortaya çıkmış oluyor :) En azından bana göre :) 
Yatak odası alırken nelere dikkat edilir hiç düşündünüz mü ? Mesela hangi durumlarda bazalı yatak tercih edilmeli ? Yada gardrop kapakları kayar mı olmalı açılır mı ? Eviniz geniş ise ve eşyalarınızı koyacağınız makul alanlarınız varsa baza almak zorunda değilsiniz. Ama gardrobun üzerinde bile birşeyler yığılmaya başlamışsa eğer sizinde baza zamanınız gelmiş demektir.

Ben yatak odamı Doğtaş tan bayılarak aldım. hatta o kadar sevdim ki başka modellere bakmadık bile :) İşte bu üstteki model, çok güzel değil mi  :))) O dönem simli taşlı modellerin içinde bana muhteşem görünmüştü ki hala daha öyle düşünüyorum. 2013 tasarım ödülü almış bir model ve hala satışta Doğtaş Magazalarında bulabilirsiniz. Flat Yatak Odası olarak geçiyor. 

Ancak biz evlenirken seçtiğimiz bu modelin bazalısı yoktu ve yatak başınıda bazaya takma imkanımız yoktu. Ahh gençlik!! Neyse ki hala benim göz bebeğim :)) Tabi bir sene sonra aynı modelin bazalısını ürettiler :( Bir yatak başına 3000 tl verip, ertesi sene değiştiremeyeceğime göre bir süre daha bazasız şekilde yaşıcaz ve eşyalarımı bulduğum her boş alana tıkmaya devam edicem :) 

Sizler için beğendiğim spor yatak odası modellerinden bir kaç tane paylaşmak istiyorum..













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...