3 Temmuz 2016 Pazar

FIRINDA BALIK EKMEK TARİFİ

Herkesin bayılarak yediği yumurtaya batırılıp kızartılan , kahvaltıların vazgeçilmezi olan ve neden Balık Ekmek dendiğini bilmediğim bir kahvaltılık çeşidinin tarifini paylaşacağım sizlerle.
Ramazan ayında eşim resmen sayıkladı balık ekmek , balık ekmek diye J

Ama ben vicdansız çekilmez yapmadım yağlı ve ağır gelir diyerek… Taa ki bu tarifin fırında da yapılabileceğini akıl edene kadar J



Kocişimi boş yere yalvartmışım üzüldüm şimdi :)

Neyse ki aldım gönlünü bir akşam sahur için yaptım bir tepsiye hazırladığım balık ekmeklerimi fırına verdim. Kızartma dan tek farkı daha hafif olması denemenizi şiddetle tavsiye ederim.

Malzemeler
      1 su bardağı süt
      2 yumurta
      tuz
     
      ben içine biraz zeytin yağı ekledim ( yada sıvıyağ ) tercihe kalmış belki hazırladığınız ekmeklerin üstüne biraz tereyağı da koyabilirsiniz lezzetli olur J

Hazırlanışı:

 Yumurta, süt ve yağı iyice çırptıktan sonra ekmekleri karışımın içinde çevirerek yediriyoruz. Yağlı kağıt serdiğimiz tepsiye diziyoruz, üstüne kaşar peyniri rendesi, sucuk, sosis ne isterseniz koyabilirsiniz yada hiç bir şey de koymayabilirsiniz tamamen damak tadınıza kalmış. 

Afiyetler olsun J


Yorum yapmayı ihmal etmeyin, düşünceleriniz benim için önemli J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...