1 Temmuz 2016 Cuma

FIRINDA KABAK MÜCVER TARİFİ


Merhabalar Dostlar ,

Mücver tarifi paylaşmıştım daha önce ama o zamanlar diyet yapmıyordum habire yiyordum :D artık dikkat ediyorum formuma ve fit kalmak için yapmam gerekenlerden en önemliside kızartmalardan uzak durmak J

Ancak mücvere bayılıyorum ondan nasıl uzak durabilirdim ki ? duramam evet J o yüzden aynı tarife birkaç eklentiyle fırında yapıyorum mücverimi J eşimde bende bayıldık bu tada, umarım sizde beğenirsiniz.



Malzemeler

5 küçük veya 3 büyük kabak
Beyaz peynir
20-25 dal maydanoz ( miktarı isteğe bağlı )
20-25 dal dere otu ( miktarı isteğe bağlı)
5 dal yeşil soğan ( miktarı isteğe bağlı )
2 yumurta
2 tepeleme yemek kaşığı yulaf kepeği ( malum formda kalmak demişken J Selva marka aldım ben ve tamamen isteğe bağlı kullanımı )
(Yulaf kepeği kullanmak istemiyorsanız 5 kaşık un koymalısınız )
2 tepeleme yemek kaşığı un
1 kabartma tozu
Karabiber , pul biber, tuz

Yapılışı :

Kabakları temizleyip rendeliyoruz, maydanoz, soğan, dereotu, yumurta ve diğer malzemeleri karıştırıyoruz. Eğer çok cıvık olursa un ekleyebilirsiniz. Yağlı kağıt serdiğimiz tepsiye, karıştırdığımız malzemeyi döküyoruz ve 180 derece de ısıtılmış fırında üstü kızarana kadar pişiriyoruz ve bir süre fırında içini çekmesi için bekletiyoruz. 

İyice soğuduktan sonra  dilimleyerek servis yapıyoruz. Sıcak  sıcak dilimlemek mücverin dağılmasına neden olabilir.  Sarımsaklı yoğurtla yemenizi tavsiye ederim birbirlerine muhteşem yakışıyorlar.

Şimdiden ellerinize sağlık , afiyet olsun J


Yorumlarınız benim için çok önemli,  sormak istediğiniz bir şey olursa yorum atmaktan çekinmeyin lütfen J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...