10 Ocak 2015 Cumartesi

Polyester Çerçeve boyadim..

Uzun zaman önce gördüğüm ancak vakit bulamamaktan mi desem tembellikten mi desem bir türlü yapamamistim.  Sonunda bende polyester dünyasına adım attım.

Hazır okullar tatilken bir Eminönü turu yapalım dedik kizlarla. Dün o soğukta attık kendimizi yollara. Eminönü Sabuncu handa bulunan minik dükkani soyup soğana çevirdik. :)

Nasıl Olmuş ??




Daha once bahsetmistim evin girişine dresuar yaptırmaya karar verdim ama üstüne ne tür bir aksesuar koyacağım  belli değildi fırsattan istifade onuda hallettim :)

Büyük çerçeveleri ayna olarak kullancam küçük olanları ise oturma odasi için düşündüm  düğün fotograflarimızı asmak için :)

Varımı yoğumu dükkanda bıraktım alışverişi biraz abartim ama sonucu değdi bence. 

Bir dahaki sefere 3 lu martı almayi düşünüyorum ve minik baykuscuklardan,  belki ahşap boyamaya bile başlayabilirim. 


Göründüğü üzere 3 renk boya ile rengarenk çerçeveler boyadim. Artık polyester çerçeve ve değişik objelerini boyamayan kalmaz sanırım. . 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...