2 Ocak 2015 Cuma

Hole ne almalı? Dresuar seçimi.



1 senedir kombinin altına dolap yaptırmak istiyordum ve ancak bugün siparişini verebildik.  Zaten tanıdığımız yapacak dolabı işin o kısmı net zaten bende ama kafami karıştıran konu evin girişine ne yaptırmalı yada hazır mı almalıyım? 


Girişte zaten bir ayakkabılık  var ancak alan büyük olunca yetmiyor yinede.
Bende dresuar yaptırmayı düşünüyordum ta ki fiyatlarını duyuncaya kadar. Aslan bacaklı tabirinizle duymussunuzdur o dresuarların tek ayağının fiyati 100-150 tl imiş.  4 bacak olcak 100 TL'den 400 tl yapacak e bunun lake boyası çilesi vs baya bir pahalıya gelecek o zaman. Zaten Doğtaş da 600 tl ye  hazır satılıyor.  Ne yapmalıyım karar veremedim.
İnternetten bir kaç fotoğraf buldum ikea kataloğuna da baktım ama içime sinen birsey çıkmadı. En kısa zamanda oraya koyacak birsey almam lazım tak etti canıma artık :) 




Cekilmez Bir Kiz'dan Sevgilerle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...