2 Ocak 2015 Cuma

Karagül'ün Drami


Malumunuz cuma aksamlari Fox Tv de Karagül diye bir dizi yayınlanıyor.  Beğenerek izleyen çok kişi var bunların biriside annem. Bende konuya hakimim ama tam takip etmiyorum.  

Özcan Deniz ve Ece Uslu'nun cocuklari olan Baran karakteri doğar doğmaz annesinin kucağında alınmış öldü denilerek Özcan denizin ilk karısına Özlem Conker'e getirilmiştir. Bak bak vicdansızlığa bak!


yillar sonra Özcan ve ece nin 3 çocukları daha oluyor. Özcan Deniz Halfeti ye mirasa pay almak için dönüyor ancak hain abisi Kendal nam-ı değer gendal ağa kardeşini teknede atar ve boğar.  Herkes  -durun  aklıma geldi Murat'ı ( özcan deniz)  öldü sanar ama ölmemiştir ve intikam için geri döner.

Aşk nefret ihtiras. . Ne ararsan var ama benim sinirlerim bu kadar entrikayi kaldırmıyor. 

Mevzuya geliyorum;
Aslında başrol oyuncuları ilk Bülent İnal ve Şebnem Bozoklu olarak belirlenmiş. Hatta dizi cekimlerine bile baslanmis ancak yaşanan anlaşmazlıklardan dolayı başrol oyuncuları değiştirilip Ece Uslu ve Yavuz Bingöl ile anlaşmaya varılmis.

Bunu da duydum ya artık hiç izlemem.  Yıllar sonra öz aileni bulmak gibi yada üvey evlat olduğunu öğrenmek gibi geldi bana.

Bence Şebnem Bozoklu başrolde daha iyi dururdu. Ece Uslu Urfalı aileye gelin olarak fazla çiğ kaldı benim gözümde. Çok şehirli duruyor kendisi :)

Fazla entrika sagliga zararlidir. Iyi geceler..


Cekilmez Bir Kiz'dan Sevgilerle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...