16 Haziran 2016 Perşembe

İş arama, sıkılma, patlama sorunsalı :D

     Kpss'de bittiğine göre ne yapacağını bilemeyenler kulübüne bende katıldım.. evde 2 günde patlama moduna girdiğimden kocişim "sen bi anne şefkati al gel artık " dedi ve 1 haftalığına Ankara'ya yollandım. e ama 1 haftada Ankara'ya doyulur mu hiç :D  15 günde anca geri döndüm :D Annem terzi , modacı ,tasarımcı ne dersen ondan işte hotkütür müdür nedir o şekil :D 
      İşleri  yığılmış bende yardım ediyim dedim e başkasına vereceği parayıda ben kaptım geldim boş durmadım çalıştım yani :d kendime de ne ciciler diktik bi görseniz :D acaba bende mi terzi olsam :D 

      Neyse işte pazar günü dönüş yaptım ve can sıkıntım başladı yine :( haldır haldır iş ilanlarına başvuruyorum ama kimsede Gazeteci aramıyor ya yuh :( :D 

     Kpss sonuçları açıklanana kadar boş kalmamak için nerede ilan var hepsine hunharca başvurdum ve 3 gündür iş görüşmesi mesaisi yaşıyorum resmen. Allahım ne zormuş ya bu işler. Bilseydim Besyo okurdum :(

POMEM e de başvuru yapıcam. inanıyorum ki bi yerden bişi olacak.. bu kadar çabalamanın karşılığı elbette alınır.. 

Bu arada yüksek lisans başvuruları da devam ediyor unutturmayım dedim.. 

Dün eminönüne gittim yine birkaç boyama malzemesi aldım bittiğinde onlarıda paylaşıcam :)

Neyse kıyafetlerime bakın nasıl olmuş :)))

 (ben :D )

                                                 

( Nişanlık olarak bir müşteriye dikildi..)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...