23 Haziran 2016 Perşembe

Cupcake tarifi ve kocamın doğum günü :)

Merhaba sevgili dostlar.. 

Kocişimin 18 haziranda doğum günüydü bende ona sürpriz doğum günü yapmak istedim ve kayın validemleri iftar yemeğine çağırdım. eşimin bundan son dakika haberi oldu tabiiki :) hem sevindi hem şaşırdı ondan habersiz yemeğe çağırmama ve  hala doğum gününden haberi yok :) eve geldiğinde çöpte krem şanti kutusunu gördü ve bununla ne yaptın diye sordu bana :D ben gerçekten numara yapmayı bilmiyorum ya hemen yakalandım :D
hmmm şeyy filan derken fırının içinde hazırladığım cupcakeleri gördü :) dona kaldı çok şaşırmış çünkü iş yoğunluğundan doğum günü olduğunu da unutmuş kocam yaaa :))) 
neyse işte sonuçta yarım elma gönül alma oldu benimki :) mühim olan düşünmek değil mi ?


neyse size yaptığım cup cake in tarifini vericem hazırmısınız ??? 

malzemeler:

4 yumurta 
1 su bardağı şeker
1 su bardağı süt
1 su bardağı sıvı yağ ( ben yarım su bardağı koydum malum formumuza dikkat ediyoruz )
2 paket kabartma tozu
1 paket vanilya 
isteğe göre kakao 
ve un 

kreması için ben krem şanti kullandım  
üstündeki süsler bonibon :)

hazırlanışı:

Yumurta ve şekeri 4 dk kadar  mixerle çırptıktan sonra süt ve yağ eklenir. Birazcık daha çırpınca içine un , kabartma tozu, vanilya ve kakao eklenir ve çırpılmaya devam edilir. Bu tariften yaklaşık 30 tane cupcake çıkıyor. 

Hamurdan kaşık yardımıyla kalıpların yarısına kadar konulur ve 150-160 derecelik ısıda 20-25 dkka kadar tutulur. Üstünün kızarması beklenmeyecek yoksa yanar.. Fırını kapattıktan sonra kaynar su dolu bir bardağı fırına koyarsanız kekler daha çok yumuşak oluyor denedim tavsiye ederim.. Eğer cupcake kalıbınız yoksa benim yaptığım gibi bir tık daha kalın cupcake kalıpları var eminönünden 6 liraya aldım 300 tane var içinde.. Yayılma yapmıyor ve çok kullanışlı bir daha kalıp almanıza gerek kalmıyor. 


 Ayrıca aldığım hediyeyi de paylaşmak istiyorum fikir olabilir diye.. 
yıllardır birbirimize almadığımız şey kalmadı parfüm atlet don vs vs :d cüzdan da almıştık ama level atladım bu sefer :D deri cüzdan almak istedim ve araştırmaya başladım. araştırmalarım sonucunu verdi ve Cengiz Pakel cüzdan almaya karar verdim. 
Arkadaşlar cüzdan gerçekten çok kaliteli fiyat olarak da diğerlerinden daha uygun. gitti gidiyor da kendi satış mağazalarından aldım. Hediye paketi içinde geldi ve aşağıda da kendi orijinal kutusu var ve çok şıktı :) bayıldım gerçekten.. müşteriye değer verilmesi ve kalitesi kendini belli ediyor. ayrıca cüzdan içindeki kartvizit kısmı çıkıyor ve isteğe bağlı olarak ayrıca kullanılabiliyor. eşimde çok beğendi ve onun beğenmesiyle ben daha da mutlu oldum cüzdan almak isteyenler için bir fikir olsun diye paylaştım çünkü piyasada birçok marka var fiyatları da dudak uçuklatıyor :)  Burada fiyat vermem doğru olmaz Gitti Gidiyor'dan fiyat ve çeşitlerine ulaşabilirsiniz.. Sevgiyle kalın , hoşçakalın öpüldünüz.. 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...