17 Haziran 2016 Cuma

Kendi is görüşmemi sabote etmem ??

Yahu ne gündü böyle..

Sabahın köründe kalk duşa gir is görüşmelerine git.. eee sonra ??? Sapsalak çekilmez yaptın yapacağını :( aynı bina içinde görüşme yapacağı yeri bulamayan , daha doğrusu yanlış yere is başvuru yapan ben !! İş başvurusu yaptığım yerin sohbet hattı olduğunu bilmeden birde form doldurmak :)))
Kendime de şaşırdım , işi  duyuncada sok oldum ohe :))) ben bu ise basvurmusymuydum acaba diye ? Ya haddi ben karistirdim da ordakiler de hic bozuntuya  vermediler helal olsun :D

Ah ah bi yandan yanlis yere gittigime sevindim bir yandan da oruç başıma başıma vurmuş onu farkettim ! Neyseki yeniden aradılar gelmediniz  diye yoksa is gorusmesini kacircaktim :(

Buda böyle bir aniydi benim için ..

Yarın kocamin  doğum günü :) onun için hazırlık yapacağım ve İnstagram ve buradan paylaşırım  görüşmek üzere  opuldunuz 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...