24 Haziran 2016 Cuma

HERŞEY HAKKINDA HERŞEYİ DÜŞÜNEBİLİRİM..

Aslında yapabildiğim şeyleri tam olarak kanıtlayabilmiş değilim. Bir fırsat verseler kendimi ve becerilerimi kanıtlayabileceğim ah ahh... Gerçi belki de hatayı burada yapıyorumdur. fırsat bekleyerek.. belki de fırsatı kendim yaratmalıyımdır. ?? of of yaş kaç oldu biliyor musun ? 26 :( Zaman su gibi akıp geçiyor ve ben hala iş görüşmelerine gittiğimde "malesef iş tecrübem yok " demek zorunda kalıyorum.. 



Neden mi ? Kocam sağolsun üniversite okurken parttime ve fulltime bir işte çalışmamı istemedi . tabi o zamanlar evli değildik ama büyük kavgaları göze almam gerekiyordu bende bundan çekindim belki de .. Kıskançlık başa bela dostlar :(

Hayata erken başlayıp geç kalmak dedikleri böyle birşey belki de.. 2 üniversite bitirdim staj yaptım , evlendim, kpss hazırlık vs vs derken bak yaş oldu 26 :( 
O yüzden benden küçüklere tavsiyem boşverin bi evliliği , erkek arkadaş ayaklarını filan. O zaten yaşanır ama üniversite bitirip açıkta kalmak korkunç birşey.. 

Ha birde iletişim fakülteleri çok şekil çok havalı diye düşünüp geliyorsanız gelmeyin , hepimiz işsizlikten kırılıyoruz :)) Türkiyede toplam 50 iletişim fakültesi varsa ve bunlardan her sene 2000 kişi mezun oluyorsa, ülkemizde artık gazetecilik gözde mesleklerden olmayı bırakmışsa ve gazetecilerin favori mekanı silivriyse :)  Ve hatta basın yayın kuruluşları yeni mezun , büyük bir torpili olmayan gazetecileri asla işe almıyor hatta kapılarından da sokmuyorsa boş verin okumayı filan gidin limon satın.... İletişim fakültelerine destek olan kimse yok artık.. Hocalarımız bile kendi öğrencilerine referans olmuyor. ne yapalım peki ???

Bugün yüksek lisans yapan iletişim fakültesi mezunlarının %90 ı işsiz kalan %10 u ise okumayı kaçış olarak görenlerden oluşuyor. 
Kpss de ise durum daha vahim 4 atamada gazetecilere verilen toplam kadro 100 ü geçmez. 100 bin demedim bakın 100 kişi dedim. 

O yüzden sevgili minnoş liseliler veya yeniden üniversite okumak isteyenler çok iyi düşünüp öyle karar verin.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...