24 Mayıs 2016 Salı

hi me again :(

8 aydır kpss'ye hazırlanıyordum bahsetmiştim ve o yüzden blogla hiç ilgilenemedim :( 22 mayıs "kara" cumartesi günü genel kültürün tavan yaptığı bir kpss show yaşadık.. açıkcası aylardır çalıştığıma değmedi 50 genel kültür netim çöp oldu çünkü herkes aynı şekilde yüksek netler yaptı.. 


Genel yetenek ise matematik bilginizden ziyade türkçe okuyup anlama yeteneğinizi ölçecek derecedeydi. çok paragraf çözenden ziyade empati kuran çözdü soruları.. sırf 40 dkka türkçe için uğraştım ve 21 netim var.. buna da şükür diyorum :)

Neyse Kpss'yi atlattığımıza göre tekrar yazı yazmaya başlıcam çünkü işsiz güçsüz adam ne yapar ? ya yazar ya okur... bende ikisini bir arada yapmaya çalışıcam.. 

2 gündür evdeyim ve boşum çok sıkıldım ne yapsam bilmiyorum meğerse ders çalışmaya ne çok alışmısım :( en kısa zaman da yeni ahşap ve polyester malzemeler alıp yazısını yazıcam ama o zamana kadar dizi film yorumlarıyla buradayım.. okuyacak çok kitabım birikmiş, izlenecek ne çok şey kalmış... sistem acımasız 1 senemizi de böyle yedi işte... 

İnstagram sayfam olduğundan bahsettim mi ? kpss sağolsun baya bi kilo aldım ve ocak ayında artık buna bi dur demek gerektiğini farkettim.. önce başkalarını takip ettim spor yapmaya başladım trambolin aldım , iç bacak için çember aldım vs sonra bende bi sayfa açsam nasıl olur diye düşündüm ve açtım motivasyon kaynağı oldu bana oraya da beklerim FikriEndam nickim takibe alın diyet, spor ve hobiler konusunda birbirimize destek olalım ;)  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...