4 Şubat 2015 Çarşamba

Cadı babanne...

Psikologların yalancisiyim bende birinden duymuştum,  "bize rahatsız insanlar gelmiyor. Hasta olanların, hasta ettiği  saglikli kişiler geliyor" demişti birisi.. cümle garip oldu ama gece gece anca toparlayabildim :) 
Dün bütünleme sınavım vardı öğlen Esenler'de otobüse bindim oKula gidicem e giderken de ders çalışıcam filan diye düşünüyorum ama beni normali bulmaz ki!
Yanımda ki teyze ağzıma bakıyor dönüp bi gülümsesem başlıcak ahiret sualine ben pas vermedim tabi ders calismaya devam ettim.. klasiktir hani istemediğin ot burnunun dibinde biter arka koltukta yaşlı bir çift yanlarında da 3,5-4 yaşlarında torunlarıyla didismekteler. .  Çocuk belli nazlı büyütülmus,  babaanne cadaloz,  dedenin ağzı var dili yok. ikram yapıldığı sırada çocuk çay istedi ve sonunda ustune döktü ( otobüste ben suyu bile zor içiyorum ! ) babanne bir sürü laf saydı;

-kaan üstüne dökeceksin
- Ayy döktün işte! Sen nasıl çocuksun bitirdin beni kaan !!
-Kaan senden nefret ediyorum. Neden aldık ki seni yanımıza!!! 
-çocuk böyle yetiştirilmez! İlgilenmek le şımartmayi karistiriyorsun sen! 
-sen nasıl insansın böyle tepemıze çıkardın çocuğu, her istediğini veriyorsun....( adama saydiriyor) 
-otobüsten inelim geberticem seni kaan! Bıktım senden! 
Ve daha nice bedduaLar etti.

 Kadın sorunluydu orası belli ama ya adam?? Oda bikmış artık dirdirdir... Benim başıma ağrı girdi.. 
en  üzüldügüm şey ise o çocuğun ruh hali.. ileride babannesini nasıl hatırlayacak?  Kendisinden nefret edildiğini duymak bir çocuk için nasıl bir yıkım!  Bunun farkında değildi kadın kesinlikle.. kadın o lafları sayarken çocuk dedesinin kucağına sinmiş ağlıyordu. . Çok üzüldüm gerçekten benim içim parçalandı :(  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...