4 Şubat 2015 Çarşamba

Blog Ipuçları- Ücretsiz Blogger Sablonları

Beğendiğim bir kaç ücretsiz şablon buldum ve sizlerle paylaşmak istedim..

Öncelikle Temayı yüklemek için 
- blogger kontrol paneli- şablon
- yedekle/geri yükle ( her ihtimale karşı yedeğini alın)
- İndirdiğiniz XML dosyasını yükleyin.



1-


                                                     Demosunu Görmek İçin Tık Tık
                                                             İndirmek için Tık Tık









2-


Demosunu Görmek için Tık Tık
İndirmek için Tık Tık




3-


Demosunu Görmek için Tık Tık
İndirmek için Tık Tık




4-


Demosunu Görmek için Tık Tık
İndirmek için Tık Tık






5-

İndirmek için Tık Tık




6-


Demosunu Görmek için Tık Tık
İndirmek için Tık Tık



7-


Demosunu Görmek için Tık Tık
İndirmek için Tık Tık    



8-




İndirmek için Tık Tık



9-


Demosunu Görmek için Tık Tık
İndirmek için Tık Tık



10-



Demosunu Görmek için Tık Tık
İndirmek için Tık Tık



11-


Demosunu Görmek için Tık Tık
İndirmek için Tık Tık




12-


Demosunu Görmek için Tık Tık
İndirmek için Tık Tık






13-


Demosunu Görmek için TıkTık
İndirmek için TıkTık



14-



Demosunu Görmek için Tık Tık
İndirmek için Tık Tık




15-


Demosunu Görmek için Tık Tık
İndirmek için Tık Tık


5 yorum:

  1. Bloğun gerçekten harika ki buna rağmen ilgi görmemesi çok acı bir durum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkur ederim begenmenize çok sevindim :) bu sene yeterince ilgilenemedim ve sanırım tanıtım aşamasında bi yerlerde yanlış yapıyorum :)

      Sil
    2. Anladım ama bence çabalarsan başaracaksın.Ya umarım cevap verirsin.benimkine de göz atarsan sevinirim. melisanintatilgunlugu.blogspot.com

      Sil
    3. bakarım tabi iyi dileklerin için de tesekürler :) bu arada blogda çekilis başladı katilmak istersen http://cekilmezbirkiz.blogspot.com.tr/2016/07/baykus-cekilisi-blogda-cekilis-var-2016.html

      Sil
    4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...