14 Mart 2017 Salı

Gebelik Halleri -1


Gebelik hallerimde bu hafta :)) 
Bu gerçekten farklı, hem çok anlamlı hemde çok anlamsız bir durum. sonuçta karnında bir bebek var tamam ! nedir bu afra tafra ?? Neymiş efendim telefonu geç açmış ? Neymiş sabahtan beri hiç aramamış ? Neymiş şunu verirmisin yerine versene demiş ?


Ne var yani ? olabilir ! Karnında bebek taşımak herşeye atarlanma veya kafaya takıp günü kendine de kocana da zehir etme hakkı tanımaz !!!!

Evet ne kadar sağ duyulu bir hamileyim değil mi ? hahahaha !!!!

Sen öyle san !!!

O telefon aradığım an açılmazsa eğer kafamdaki tilkileri durduramıyorum neden ? çünkü hormonlar kafayı yedi :D müşteri vardır, müsait değildir evet bunları biliyorum ama müsteriye 

- "1 sn karım hamile " diyebilir gibime geliyo :D hahaha tamam saçmalıyorum :D

mevzu onlar değil mevzu son zamanlardaki aşırı tatlı isteğim :( karnım tokken bir sorun yok ama yemeğin üstünden 2 saat geçmeden kafamda tatlılar, fındık ezmeleri , çikolatalar vs dönüp duruyor. Şu ye tatlıyı çıkar hakkıyı olayına da inanmıyorum. Bence vücut kendinde eksik olanı istiyor veya bebek istiyor :/ olabilir mi sence günlük ?


Daha önce bahsetmişmiydim bilmiyorum ama Kadınlar Kulübünden Mayıs anneleri topiğinden tanıştığım arkadaşlarım var. Ben daha yüz yüze tanışamasam da ( kaçırırlar beni filan kocamın ödü kopuyo :D )onlar gruplar halinde tanıştı :) 

Aylardır konuşuyoruz, bebeklerimiz de neredeyse aynı haftalarda sayılır. Bu yaşadıklarımın benzerlerini onlarında yaşaması bana bu durumların tamamen geçici ve hormonların etkisi olduğunu gösteriyor.  

Bebeklerimiz doğunca hepsini dizip bi fotoğraf atarım buraya da :)))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...