13 Mart 2017 Pazartesi

31 Haftalık Gebelik

Selamlar selamlar..

31 haftaya girmiş bulunuyoruz böylece sadece 9 haftamız kalmış oluyor :) Düşündükçe heyecanlanıyorum gerçi onunla ilgili her şey beni oldukça fazla heyecanlandırıyor ve düşündürüyor !!
Sonuçta yeni bir can meydana geliyor. Herşeyden çok ise sağlığını düşünüyorum. Şimdilik doktor kontrollerimiz sorunsuz gidiyor sağlığı da yerinde çok şükür ama ya doğum ? Allahım sağlıkla kavuşalım oğlumuza.. 


Böyle kafamda deli sorularla ( ki daha birşey yazmadım ) ve korkularla günler geçip gidiyor. Bel ve sırt ağrım çok çok azaldı diyebilirim. Bir haftadır Leslie 3 mile ve Ebru Şallı ile hamilelik pilatesi yapıyorum. Ancak beni en çok rahatlatan Leslie oldu. Resmen bacak kaslarımı yeniden hissetmemi sağladı. Hamile kalmadan öncede yapıyordum ancak hamileliğimin başında düşük riskim olduğu için sporu bırakmak zorunda kaldım. En ufak yürüyüş bile deli gibi korkmama neden oluyordu. Emirim büyüdüğüne göre bende rahat rahat spor yapabiliyorum artık.



Bu haftalarda beni en çok zorlayan şey gece uykuları oldu. Ne zaman uyansam sırt üstü yatar vaziyette buluyorum kendimi. Sonrada tuvalete kalk kalkabilirsen. Ters dönmüş kaplumbağa gibi debelene debelene yataktan iniyorum :) Hamile kalmadan önce alınması gereken en önemli şey bence hamile yastığı. Keşke ilk başlarda bir tane alsaymışım diyorum yada yapsaymışım. Ka-
lan 2 ay için bir daha uğraşmak istemiyorum ama hamileliklerinin başında olan kişilerin veya 5 ay civarında olanların kesinlikle edinmeleri gerekiyor. 


Bu haftada aklıma gelen veya extra bir değişiklik yaşamadım. kilo olarak ise an itibariyle 73 kilo oldum :( toplamda 15 kilo aldım :(( Doğumdan sonra sıkı bir diyetle eski kiloma 57 ye düşebilirim :) Hamilede olsanız kilolu olmak insanı daha bir ağırlaştırıyor. Allahtan boyum standardın içinde 168 yoksa bu şekilde kilo almama doktorum tepki gösterirdi. Şimdilik dikkat ediyorum, spor yapıyorum, protein ağırlıklı besleniyorum diyebilirim. Zaten kilo alımının kısıtlanmaması gerekiyor. Ki ne yaparsanız yapın alıyorsunuz kaçış yok malesef :( :))))

İnstagram hesabımı takibe alabilirsiniz ------->>>>





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...