10 Şubat 2017 Cuma

27 haftalık gebelik

27. Haftadan selamlar:))
Nerden başlasam nasıl ağlasam bilemiyorum şuan.. hazır ortamını bulmuşken biraz yakınayım sizlere  diyorum :))

Bebek git gide büyüdü ve artık sağa sola dönmeleri veya koltuktan kalkmak büyük iş haline geldi diyebilirim. Küçücük bir bebeğin anneye yapabileceklerini yaşamadan anlayamazsınız:)

Yaklaşık 2 haftadır kalmam ağrıyor, özellikle sırt üstü uyuduğum zaman ayağa kalkmakta zorluk çekiyorum. Bi süre sonra kendiliğinden açılıyor ama yürüyüşüm.

Bir dönem kuyruk sokumum  ağrıdı. Oturamıyor veya doğru düzgün yürüyemiyordum. Bunun geçmesine ne sebep oldu bilmiyorum ama iyiki geçti yoksa kıracaktım  o kemiği..

Sol bacağımda bazı geceler kramplar oluyor ve uyanıyorum. Bunu geçirmek içinde magnezyum veya kalsiyum veriyormuş  doktorlar ama henüz kontrole gitmediğim için  konuşamadım. Bunu da not ettim..

Birde bebek durduk yere sertleşip  toplanmaya başlıyor. Braxton  kasılmaları deniyormuş  bu duruma. Ancak benim sıpam bunu sürekli yaptığından bir değişiklik gibi gelmedi bana..

Ve şu bitmeyen kaşıntılar... göbeğim kalcam bacaklarım heryerimde  tatlı bir kaşıntı var.. çeşit çeşit krem ve yağlar kullanıyorum ancak yinede engel olmuyor. Catlayacaksak çatlayalım  kardeşim  !!!!

Bol bol su içiyorum günde en az 2 litre olacak şekilde, 1 bardak süt içiyorum   (günlük olacak uzun ömürlü değil),  yemeklerin yanında bir kase yoğurt yiyorum yani kalsiyumu  bir şekilde almaya çalışıyorum. Kilo alımımda  durdu bu aralar ki bu iyi birşey.. Ankarada hamur işine dayandığım için fazladan 4 kilo aldım 65 ile gittim 69 ile döndüm :D ama geldiğimden beri aynı kilodayim  ve bu ay bunu korursam en azından 1 kilodan  az alirsam  ne mutlu bana 

Bu haftadan böyle işte bakalım doktor kontrolümüz  nasıl geçecek ve sıpam ne durumda   çok merak ediyorum. Belki bu yazıya bir ekleme yapabilirim o zaman görüşmek üzere  (kalp kalp kalp)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...