11 Mart 2016 Cuma

ESKİ VİTRİNİ NASIL BOYARIZ ?

Gecen hafta yine subat tatili vesilesiyle Ankaradaydim.. ailemi tatilden tatile görüyor olmanın verdiği sıkıntıyla zaman su gibi akıp geçti , annemin gönlünü yapmak için yine bir boyama işine giriştim  :) eski 3 lu vitrinlerden  kalan parçanın tekini  mutfaga koymak istedik ama hepinizin bilDigi üzere mutfağımız  pembe beyaz ☺ geçen seneden kalan boyayla  benimle yaşıt Vitrini 15 yaşında gibi yaptım :)



Neyse çok uzatmadan fotoları koyayım, sizde evinizde eskimiş, modası geçmiş ahşap dolaplarinızı boyayarak yenileyebilirsiniz  :) hem boş vaktinizi değerlendirmiş  olursunuz hemde eskiler  atılmamış  olur :) 



Fotograf çekimleri kötü farkındayım ışıkta sarı sarı bi kötü görünüyo kusura bakmayın nolur  aceleye geldi :( 

Yaklaşık 6 kat boyamak gerekti , zımpara  yaptım tabiki de ve en üste de vernik ;) 
Camlarına da tulden  perde diktik  yaaa çok şirin oldu 😻😻😻 nazar değicek  şimdi 😇😇



Daha önceki Mutfak dolabı boyama postuna gelen yogun ilgiye çok mutlu oldum oldum yorumlarınız için çok teşekkür ederim ❤❤❤

2 yorum:

  1. Mutfak dolaplarının boyasında ve ya bu dolabın boyanmasından memnun kaldınız mı? Temizlik sırasında bezde boya rengini gördünüzmü hiç? Yada çizilme soyulma sorunlaru?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, boyadığım eşyaların hiç birinde soyulma, çizilme, sararma gibi bir sorunla karşılaşmadım. Zaten üstüne sprey vernik uygulandığı boyanın ömrü daha uzun oluyor. Bu dolabı ve mutfak dolaplarını annem kullanıyor ve cok memnun simdiye kadar bir sıkıntı yasamadı . Gönül rahatlığıyla deneyebilirsiniz.

      Sil

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...