14 Ağustos 2015 Cuma

Yazın gelmesini bekleyip evden çıkamayanlar burda mı?




Yine bir yaz geldi geçti ve hiç bir planımi gerceklestiremedim.. Henüz tatile cikabilmis değilim eşimin izninden ötürü,  büyük ihtimal gelecek hafta bir erikli türü yapıcaz oda olursa tabii :)

Okul bitti sonunda rahatladım derken şimdide günler geçmek bilmiyo.  Ev hanımı olmak çok zorlu bir ismis :) şaka bir yana gerçekten çok zor, bütün işler sana bakıyor sürekli onlarla ilgilenmek zorundasın  e eksik bişi olduğunda - dersim vardı yetistiremedim - de diyemiyosun :)  bi kere y
oruldum deme hakkın yok! Evdesin bütün gün ne yapiyosun ki? Neden yorulasin dimi?  

Bende bu yüzden kpss ye hazırlamaya karar verdim.. Özel sektörde çalışanlar da can tabiki ama gazetecilik okuyupta ozelde ise girmek deveye Hendek atlatmakla aynı şey. .. cv nin çok iyi olması lazım yada iyi bir torpil in olacak.. yoksa ufak tefek yerlerde koşturup durursun. .  Mezuniyet  video mu eklemeden edemicem :)



Neyse konudan konuya atladım kısa ve öz bir anlatım oldu sanırım :D hayatımda bir atraksiyon olmadığı için daha fazla yazacak birşeyde bulamıyorum.. bol bol yabancı dizi izliyorum şimdi breaking bad e basladjm ve cok beğendim. .

Bu yaz izlediğim diziler;

Mr robot
Mistresses
Selfie
Extant
People unknown ( 1. Bölüm yeni yayınlandı lost tadında :) )
Lucifer ( 1. Bölüm yeni yayinlandi)
Pretty little liars ( sonunda A yi öğrendik çok şükür 🎃)
Breaking bad
İn the flesh
Thé Man on earth
Thé strain
Thé whispers
Tyrant (politik dram sevenler için doğru tercih ben bayıldım açıkçası )
I Zombie
Orphan black


Simdilik bu kadar.. sadece bu yaz takip ettiklerim tabiki yanlış anlaşılmasın :)  kış dizileri  bambaşka bir konu ancak suan hepsi tatilde olduğu için yeni arayışlar içindeyim :)


Dizi tavsiyeleriniz olursa yazmaktan çekinmeyin lütfen. Sağlıcakla kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...