16 Ekim 2015 Cuma

Bu senenin konusu KPSS !!!




Merhaba yine ben :)
tam okul bitti rahatladım diyorum yine birşey çıkıyor.. iş bulma sorunu... :( 
aradım taradım (fazla kasmadım.. ) iş bulamayınca kpss ye hazırlanmaya karar verdim.. 
 Pek istemeden de olsa İhtiyaç Akademiye kaydımı yaptırdım.. tabi ki en yakın arkadaşımla beraber..
Ders çalışmaya da yaklaşık 1 hafta önce başladım şimdilik yardırıp gidiyoruz ama nereye kadar bu tempoda gider bilmiyorum.. zira ben 2 gündür berbat vaziyette grip oldum.. ağzım yüzüm birbirine girdi. E huyumdur vize final haftası hasta olmak. ( Vizeler başladımı bu arada ?? :D )

Kısa ve öz kendimden bahsettim ve yaptıklarıma geleyim;
geçen sene den elimde olan 2014 GK-GY Data konu anlatımı vardı ve İhtiyaç Muhteşem Soru bankasından başladım ufaktan.. Peşinden hemen İstanbul'da İşler Kitabevi aramaya koyulduk. Gel gör ki hiç bir yerde aradığım kitapları bulamadım en sonunda int. sipariş verdim. Evveliyat Tarih Soru Bankası ve Beyaz Kalem GK-GY çözümlü soru bankaları.. ( hmm en sevdiğim bol bol soru çözmek ) 

E dershane de verdi konu anlatımları İhtiyaç Sihirbaz Seti. Ama pek beğendiğim söylenemez. 
Neden mi ?
anlatım tarzı bana hitap etmiyor. ben genelde Fem kaynaklarını daha çok seviyorum ama kpss de onları bulmakta eziyet çünkü şu aralar herkes kpss'ye gömülmüş durumda. kitaplar kapanın elinde kalıyor sanırım.

Neyse işte kitapları aldım Youtube'dan da Ramazan Yetgin ve Ergin Eraydın hocalarımdan tarih ve coğrafya dinleyerek bildiğin kamp yapıyorum.. tavsiye ederim hatta aşşağıya eklicem videolarını ihtiyacı olan arkadaşlara faydamız dokunsun.. 


 2016 videoları yüklenmiştir Youtube'dan Benim Hocam kanalından veya Ramazan Yetgin , Ergin Eraydın
olarak aratırsanız ulaşırsınız..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...