23 Nisan 2015 Perşembe

Merhaba Yeniden...

Uzun zamandır yoktum ilgilenemiyordum. malum mezuniyet telaşı, tez stresi sınavlar derken yazamadım kusura bakmayın. Baksanızda artık buralardayımm :)
Hayatımda ki tek değişiklik mezun olunca ne yapacağım stresinin kat be kat artması oldu..
okumaya alışmıştım halbuki.. en iyisi ales'e gireyim dedim ve başvurumu yaptım.. çok çalışacakmışım gibi birde kitap aldım ama "cümlede anlamdan" öteye gidemedim :) sıkı sıkıya hazırlık geçmiş bizden artık. sıkılıyorum ders çalışırken.


Sınavlarda daha bitmedi cumartesi gününe kuş kondurur misali, bir adet sınav daha koymuşlar ki evlat acısı gibi oturdu yüreğime..

aa bu arada evimde değişikliklerde yok değil. yesyeni martılarımı salonumun baş köşesine astım :)


Girişe küçük bir ayakkabılık aldık ve üzerine boyadığım çerceveleri aynalatıp koydum çok şirin oldular :)
" kaynanam hiç beğenmemişti aramızda kalsın bence gaayet güzel oldular :)" minik serçelerimi de unutmayalım :))




Alışveriş yaptıımmm :))) mezuniyet elbisemi annem dikmişti ama "unutkan ben " ankarada unuttum elbiseyi annemler gelirken getirirler belki ama ya olmazsa ? diye düşündüm ve kotondan pudra pembesi bir elbise aldım :))

ee stiletto olmadan olur mu aşk olsun :) bir mağazada beğendiğim ama fiyatını görünce kaçtığım (450 Tl) fıstık gibi ayakkabılardan neredeyse aynısı gibi gibi olan stilettoları Bambi'de gördüm 190 dan 100 tl ye inmişti yanına da küçük bir el çantası aldım (50tl)






şimdilik benden bu kadar sevgiyle kalın hoşcakalın :))


yorumlarınızı bekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...