13 Kasım 2014 Perşembe

kirik ayakla vizelere selam cak !

Herkese merhaba;


bu haftanin ozel menusu kirik ayakla nasil hayatta kalinir :)


Malum Turkiye genelinde vize haftalarindayiz iki sinavimi alnimin akiyla verdikten sonra eve donmek icin servis alanina giderken ayagimin burkulmasiyla beraber dun aksam hastaneye gittgimde kirik oldugunu ogrendim...
bende sans olsa zaten... neysee  :)


Bu sene mezun olucam malum, ilkkez mazeret sinavlarina kaldim ve icimde bunun sikintiisi coktu simdi ayagimi dert etmiyorum yani...

anlamadiigim nokta su oldu bilekteki kirigi neden dizden itibaren alciya aliyorlar. Alci cok agir bi kere onu tasimaak icin baya yapili olmak gerek ben daha saga sola donduremiyorum ayagimi :(


Neyse gelelim mevzuya;
 Sali gunu uluslar arasi iletisim ( cok kazik bir derstir vsvsv) sinavindan gayet mutlu sekilde ciktik ve kocaeliden istanbula donmek icin servis alanina yurumeye basladik. Yol dumduz sadece biraz yokus asagiydi neyse efenim yuruyoruz biz elimde milka cikolata arkadaslarima filan veriyorum derken kendimi yerde buldum ( annem bana tepegoz der hakliymis ) minikcik bir cukura ayagim dustu ve burkuldu ama yok boyle bir aci bilen bilir gulmekle aglamak arasinda gidip geldim..

 Kizlar benimle dalga gectiler - ki sabahta ayak burkmaktan bahsediyoduk iste ben cocukken 2 adimda bir burkardim ayagimi  demistim...

Aklima gelen basima gelmis oldu ama ustune basa basa yurudum eve gelenekadar hep ayaktaydim gene iyiydim ama eve geldigimde ayagim benden bagimsizdi  resmen... yok boylebir aci... ustune basmak ne kelime kipirdatamiyodum bile...

E kocisimde pek onemsemedi haliyle o aksam,  sabaha gecer dedik. Ama gecmedi!

Sabah okula gitmek icin bir tesebbuste bulundum ama basarisiz oldum  ve aksamina hastane ve alci..

Doktor filme bakti ve kirikvar alciya alincak demesiyle ayagima alciyi yapistirmasi bir oldu :)

 Alci odasindan cikana kadar baya bi kalori yaktim hoplaya ziplaya ilerlerken kzziin biri bir tekerlekli sandalye getirdi sagolsun onunla gittik arabaya kadar..

Ayagimin kiymetini ilkgunden anladim resmen..

Benim ki gecici bir durum Allah kimseyi boyle durumlara dusurmesin yoklugunu gostermesin.. insanin bir uzvunun eksik olmasi berbat bir durummus...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...