27 Temmuz 2018 Cuma

Anne Olduktan sonra Feleği Şaşangiller - Vol 1





hani derler ya çocuk hayatın anlamı diye.... gülüyorum :D çocuktan sonra oturup sıkılmaya vakit kalmıyor ki tabii ki o hayatın anlamı olacak. hayatının merkezi olacak hatta. Emir şuan 15 aylık oldu şunu net söyleyebilirim ki 15 aydır ben böyle eziyet görmedim. tatlı bıcırık bişi olmasa.. neyse. zaten annelik delilik diye de boşuna demiyorlar. sevgileri olmasa çekilecek gibi değil gerçekten. bunu yaşayarak anlıyor insan tabii ki. şimdi aranızda çocuğu olmayanlar yanlış anlayabilir beni ama anneliğin şanındandır şikayetlenmek (çocuk benim değil mi canım ?)insan böyle böyle rahatlıyor işte. 



düşünsenize eski hayatınızdan eser kalmamış, 1 seneyi geçmesine rağmen hala uykusuz bir annesiniz. 

*aklınıza estiği gibi dışarı çıkamazsınız. 

*canı oyun ister - oynatacaksınız. 

*uyku saati geldi - kendi yatağında uyumalı düzeni bozulmamalı.

*yemekleri artık size göre değil çocuğa göre yaparsınız. az tuzlu, az yağlı, az salçalı. ama müthiş anlayışlı kocanız, yemeklerin lezzetindeki düşüşten asla şikayet etmez. (yersen)


*hafta sonu planınızda öyle eskisi gibi hovardalık olmaz. gezmenin de bir dozu var. kendinden önce çocuğu düşüneceksin. uykusuzluktan perişan olmamalı. 

*başka bir evde gün geçirecekseniz çocuğu en yakındaki kişinin kucağına atıp ortamı terk edebilirsiniz. merak etmeyin kimse yokluğunuzu fark etmez.

*eşinizle eskisi gibi olmayı pek beklemeyin. artık evinizde 2 bebek var çünkü. hadi küçük daha konuşamıyor ama büyük bebek ne kadar anlayışsız öyle. gece gündüz ilgi bekliyor. tabi sizin yorgunluktan başka bir şeye tahammülünüz kalırsa.

*çocuk çocuk çocuk. çocuğunun ihtiyaçlarını gidermek, eşinize evinize yetişebilmek adına kendinizi o kadar paralarsınız ki en sonunda kocanızdan "çocuktan sonra kendini saldın " lafını bile işitirsiniz. ( merak etmeyin ağzının payını verdim. artık duşa girebilmem için daha çok vakit yaratıyor bana sağolsun.!!) kısaca sizin fedakarlık yaparak her şeye yetişme çabalarınız asla ama asla takdir görmez. kusura bakmayın da feleğimiz şaşmış ve siz bi işin ucundan tutmak ne kelime " bi kahve yapsan da karşılıklı içsek" diyorsunuz!    o kahveyi sen yapsan ne güzel olur aslında. 

tabii ki kahveyi yapmadım. 










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...