21 Ekim 2017 Cumartesi

Aylar geldi geçti ben hala uykusuz, Emir Ege 5 aylık

Doğum yaptıktan sonra bloğa yazı girmedim , giremedim biliyorum. Anne olmak hayatımda başıma gelen en anlamlı ama en zor olaydı diyebilirim. Bu koşuşturmaca içinde kendime kalan belki bir saati bloğa ayıramadim malesef. Fırsat buldukça birşeyler karalamaya çalışıyorum.


Emir Ege 5 aylık oldu bile. Kendi kendine sağına dönebiliyor ancak geri sırt üstü dönemiyor. Yüz üstü pozisyonda karnının üstünde tur atıyor ancak yine sağ tarafa doğru. Saat yönünde gidiyoruz şimdilik:)
Hala anne sütü alıyor ancak sütümun yetersiz olduğu zaman hipp organik mama takviyesi yapiyorum (doktor tavsiyesi)

Hatta paşama günlük sütten yoğurt mayalamaya da başladım bir kac cay kasığı yediriyorum bazen. Yanlız dikkat ettim yoğurt yediği zamanlarda yüzünde kızarıklık oluyor ancak hemen geçiyor o yüzden çok sık yedirmiyorum şuan için sadece tadımlık.

Gece uykularımız hala korkunç vaziyette. Ferber yöntemiyle uyku eğitimini düşündüm ancak dayanabileceğim bir yöntem değil. Onu aglatmaktansa Ben bi süre daha uykusuz anne olmaya razıyım.

Dis belirtileri başladı damakları kabarmış ancak dizleri henüz görünmüyormuş öyle dedi doktor amcamiz. Bizde bi medet umarak kehribar kolye aldık inş uykularına iyi gelir gelmezse süs olarak takarız:))

Eline verdiğimiz yada vermediğimiz herşeyi ağzına sokmaya çalışıyor. Emzik almadığı içinde uykuya geçerken malesef parmağını emiyor. Ilk başlarda çok üzüldüm takıntı yaptım bu durumu çünkü kardeşim 4 yaşına kadar parmak emdi, parmağı inceldi tırnağı düştü vs.  O yüzden baya takmıştım kafaya ama uzmanlar 2 yaşına kadar normal görüyorlar bu durumu. Şimdilik bunu bi kenara bıraktım.

Doğduğunda sırma saçlı bir oğlandı şimdi ise kel :) saçlarının dökülmesinden  ağzından gözünden sac çıkmasından bıkan annesi kestirdi çünkü:) şimdilik karizmatik kellerden kendisi bere ile daha da karizmatik oluyor :))

Şimdilik aklıma gelenler bunlar bir masallahinizi alırız o zaman :)

bir sonra ki postta görüşmek üzere;))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...