4 Mayıs 2017 Perşembe

37 Haftalık Gebelik

37. haftamızı da tamamlamış bulunuyoruz oğluşumla :) Artık haddinden fazla yorulmaya başladım. şimdiye kadar ödem olmayan vücudumda ayaklarım ve ellerim yavaş yavaş şişmeye başladı. şişmek derken balon gibi demiyorum ama yüzüğüm hafif sıkıştı parmağımda. aksi taktirde kesinlikle doktora görünmek gerekiyor. fazla ödem tehlikeli çünkü :(


Bu haftada ödem haricinde yaşadığım bir şey de kasık ağrısı. Sanki sopayla vurmuşlar gibi ağrıyor. Çatı ağrısı dedikleri şey bu sanırım. 

Doktora gittiğimizde kilosunu 3367 olarak ölçmüştü Nst de ise sancım çıkmamıştı o açıdan bu hafta gayet iyi gidiyorsunuz dedi.

Bu haftada çalışanların artık rapor alıp evde doğumu beklemeleri gerekiyor. zaten isteseler de yasal olarak çalışmaları yasak ! 

Eşimde bende iyice sabırsızlanmaya başladık artık. Bebeğimizin her şeyi tamamlandı sadece sağlıkla doğması kaldı. Doğacağı zamanı dört gözle bekliyoruz.

Bu hafta ile ilgili yazacak daha fazla şey yok. Her şey yolunda ve hala doğurmadım :)) Doğurduğumda mutlaka buraya da yazıcam ve beni instagram hesabımdan takip edebilirsiniz. :) Tık Tık






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...