5 Kasım 2015 Perşembe

Sinirlenmemek elde değil..

Hastane günlerimden bir gün..
Güzel güzel aldım randevuyu gittim hastaneye.. sıramı bekledim, yaşlılara yer verdim yoruldum belim koptu ama umudumu kaybetmedim... en sonunda benim sıram geldi ve girdim doktorun yanına..


Kan tahlili istedi ( gerçi ben söyledim b12 düştü galiba unutkanlık başladı ve başım ağrıyor bu  aralar dedim !) eyvallah indim aşşağıya kan vericem ! aaaa ama birde ne desin hormon testini öğleden sonra almıyolarmış!

Gelde sinirlenme ya her hastanenin kuralı farklı kafalarına göre değiştiriyolar işin yoksa git sabahtan kan ver ugraş dur !

Yarın da kv.demler gelicek hafta sonu için ben ne ara ders çalışıcam ne ara evi toplayıp yemek yapıcam ! bütün yaz evimize adım atan olmadı, bi soran yok sen nasılsın dersler nasıl gidiyo diye ama sabotaj olsun onların işi !!!

Zamansız işler hep beni buluyo.. Neyse bu muydu derdin diyebilirsiniz ama herkesin sıkıntısı kendine işte.. benimde yapım bu her haltı kafaya takıyorum bu yaşta sinir stres sahibi oluyorum 30 a varamadan yaşlanıcam :(


Şuraya da biraz kpss notu bırakıyorum isteyen olursa indirsin diye.. Benim çok işime yaradı hayrını görün :))
günde en az 300 soru çözmeyi unutmuyoruz veya 8 saat yumulup ders çalışıyoruz.. hedeften şaşmak yok.. !

buradan indirebilirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Yaş Sendromu

Emir tam 21 aylık ve 2 yaş sendromuyla mücadeleye başladık.  Şimdi bu 2 yaş sendromu nedir ne değildir bi bakalım dedim ama içinden çıkı...